Compania de audit PwC România va evalua structura administrativă şi de cheltuieli a Camerei Deputaţilor, în primul proiect de consultanţă privind eficientizarea activităţii instituţiilor publice efectuat vreodată în România. Sursa: Răzvan Vălcăneanţu
La sfârşitul procesului de evaluare, PwC România va emite un raport ce va conţine recomandări pentru eficientizarea şi optimizarea proceselor administrative şi financiare ale Camerei Deputaţilor. Procesul de evaluare va dura patru luni, iar raportul final va fi emis în cursul lunii mai 2011.
Iniţiativa acestui proces de evaluare a aparţinut deputatei Mihaela Stoica, iar PwC România a semnat un contract pro-bono pentru acest proiect cu Secretariatul General al Camerei Deputaţilor.
"PwC România a susţinut de foarte multă vreme necesitatea ca instituţiile publice să fie conduse pe baza aceloraşi criterii de eficienţă şi de responsabilitate care se aplică şi companiilor private", a declarat, într-un comunicat, Dinu Bumbăcea, Partener, Liderul Departamentului de Consultanţă din cadrul PwC România.
PwC a fost implicată în mai multe ample proiecte de consultanţă pentru sectorul public în alte state europene. În Polonia, compania de audit și consultanță a efectuat o analiză operaţională a principalelor instituţii publice, iar în Marea Britanie firma a fost implicată în câteva parteneriate public-privat majore.