Românii au alocat în 2010 cea mai mare parte din venituri, circa 48%, pentru hrană şi rate la bănci, mai mult faţă de începutul crizei, în noiembrie 2008, reducând din cheltuielile pentru haine, produse de îngrijire personală, mobilă sau educaţie, potrivit unui studiu al Mercury Research. Studiul a fost realizat în noiembrie 2010, pe un eşantion de 1.200 de persoane cu vârsta peste 18 ani. În comparaţie cu anii precedenţi, românii au redus cheltuielile atât pentru hrană, cât şi la alte categorii de produse sau servicii, precum telecomunicaţiile, produsele de îngrijire personală, vacanţe şi ieşiri în oraş, se mai spune în comunicat. Criza a afectat 85% dintre românii cu vârsta peste 18 ani, procent în creştere faţă de martie 2010, respectiv 77%, potrivit studiului. Patru din zece români erau mult mai îngrijoraţi în legătură cu situaţia lor financiară în comparaţie cu şase luni în urmă faţă de data interviului. Pentru cei mai mulţi dintre cei afectaţi de criză (57%) efectul negativ s-a resimţit la nivelul venitului şi prin scăderea nivelului de trai. Mercury Research este o companie independentă de cercetare de piaţă.
Românii au alocat în 2010 cea mai mare parte din venituri, circa 48%, pentru hrană şi rate la bănci, mai mult faţă de începutul crizei, în noiembrie 2008, reducând din cheltuielile pentru haine, produse de îngrijire personală, mobilă sau educaţie, potrivit unui studiu al Mercury Research. Studiul a fost realizat în noiembrie 2010, pe un eşantion de 1.200 de persoane cu vârsta peste 18 ani. În comparaţie cu anii precedenţi, românii au redus cheltuielile atât pentru hrană, cât şi la alte categorii de produse sau servicii, precum telecomunicaţiile, produsele de îngrijire personală, vacanţe şi ieşiri în oraş, se mai spune în comunicat. Criza a afectat 85% dintre românii cu vârsta peste 18 ani, procent în creştere faţă de martie 2010, respectiv 77%,