Afacerile LeasePlan România s-au majorat anul trecut cu 150% faţă de 2009, la 25,6 milioane euro, pe fondul creşterii flotei de vehicule cu 87%, potrivit datelor companiei. Flota companiei număra la sfârşitul anului trecut 4.820 de vehicule. Valoarea portofoliului LeasePlan România s-a dublat anul trecut, ajungând la 36,7 milioane de euro, pentru 2011 compania estimând atingerea unui nivel de 37,6 milioane de euro la un parc auto de 6.000 de unităţi. "Asistăm la o tendinţă de creştere a pieţei de leasing operaţional în totalul pieţei de leasing auto", a declarat directorul general al LeasePlan România, Bogdan Apahidean. El a adăugat că se aşteaptă ca leasingul operaţional să crească cu aproape 15% în acest an, la 35-37.000 de unităţi în administrare şi o valoare a pieţei de profil de peste 250 milioane de euro. În 2010, acest sector a urcat cu aproximativ 20%. Printre cei mai importanţi clienţi ai LeasePlan România se numără OMV Petrom, Ursus Breweries, CEZ România, BCR, Bancpost, Coca-Cola HBC România, Metro Cash & Carry România, Silcotub şi IBM România. Pe piaţa de leasing operaţional şi management de flote activează companiile Sixt New Kopel, ALD Automotive, Arval România, Hertz Lease, LeasePlan, Fleet Management Services, Dirent, precum şi mai multe firme de profil aparţinând companiilor mari de leasing financiar, ca UniCredit Leasing, BRD Sogelease, Porsche Leasing şi, mai nou, BCR Leasing. Operaţională din septembrie 2007, LeasePlan România este subsidiara companiei olandeze cu acelaşi nume.
Afacerile LeasePlan România s-au majorat anul trecut cu 150% faţă de 2009, la 25,6 milioane euro, pe fondul creşterii flotei de vehicule cu 87%, potrivit datelor companiei. Flota companiei număra la sfârşitul anului trecut 4.820 de vehicule. Valoarea portofoliului LeasePlan România s-a dublat anul trecut, ajungând la 36,7 milioane de euro, pentru 2011 compania est