Iesenii au ocazia de ieri sa circule cu cel mai mare tramvai adus vreodata la Iasi. Achizitionat din orasul german Augsburg, vagonul vedeta de tip GT8 circula pe traseul 5, Dacia - Tutora. Acesta face parte dintr-o serie de 12 tramvaie produse special pentru orasul german, componentele electrice ale vagonului fiind fabricate de Siemens.
Cu o lungime de 25,3 m, cu 2 motoare a cate 150 kW fiecare, vagonul scos ieri la strada circula in special pe traseele cu flux ridicat de calatori. Vagonul este dublu articulat si are o capacitate de transport de 235 locuri (61 pe scaune si 174 in picioare). "Pana acum, tramvaiul a fost in probe si s-a comportat foarte bine. De astazi (ieri - n.r.) a iesit pe traseul 5. Nu stim daca va circula doar pe acest traseu, el urmand sa fie dirijat in functie de numarul de calatori de pe trasee. Este un tramvai unicat si speram ca pe viitor sa aducem si alte tramvaie de acest tip. Mai ales ca municipalitatea din Augsburg mai are 11 astfel de tramvaie pe care le-a scos din circulatie, dupa ce au cumparat altele, de tip Bombardier", a declarat Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al RATP Iasi.
Iesenii au ocazia de ieri sa circule cu cel mai mare tramvai adus vreodata la Iasi. Achizitionat din orasul german Augsburg, vagonul vedeta de tip GT8 circula pe traseul 5, Dacia - Tutora. Acesta face parte dintr-o serie de 12 tramvaie produse special pentru orasul german, componentele electrice ale vagonului fiind fabricate de Siemens.
Cu o lungime de 25,3 m, cu 2 motoare a cate 150 kW fiecare, vagonul scos ieri la strada circula in special pe traseele cu flux ridicat de calatori. Vagonul este dublu articulat si are o capacitate de transport de 235 locuri (61 pe scaune si 174 in picioare). "Pana acum, tramvaiul a fost in probe si s-a comportat foarte bine. De astazi (ieri - n.r.) a iesit pe traseul 5. Nu stim daca va circula doar p