B.D.G. Import România, importatorul numarul 1, în ultimii trei ani, de bauturi alcoolice premium şi super premium de pe piaţa românească, a finalizat anul 2010 cu o creştere a vânzărilor în volum de 25% pe brandul Jagermeister.
"Creşterea vâzărilor se datorează în primul rând unei activităţi susţinute de marketing, cu focus pe parteneriate, activări către consumatori în segmentul HoReCa şi promotii pentru distribuitori. Am fost parteneri la cele mai importante evenimente muzicale ale anului 2010, am organizat sesiuni de tasting în peste 15 oraşe şi promoţii adresate consumatorilor finali în peste 100 locaţii on-trade din întreaga ţară, am dezvoltat o serie de evenimente dedicate barmanilor şi ne-am consolidat relaţia cu distribuitorii, atât prin promoţii de preţ cât şi printr-un proiect special dezvoltat pentru ei, în urma căruia caştigătorii vor pleca să viziteze fabrica Jagermeister din Germania", a declarat Petru Berciu, general manager BDG Import.
2010 a fost şi anul parteneriatelor, Jagermeister fiind alaturi de fani în cadrul celor mai importante evenimente muzicale: concertele Aerosmith, Ozzy Osbourne, Bob Dylan, Guns N'Roses şi festivalurile de muzică Sonisphere Festival, Peninsula Festival, SummerFest.
Totodată, în 2010 Jagermeister a continuat platforma de evenimente HoReca - Wild Cats. Proiectul iniţiat în 2008 propune un spectacol unic oferit de cele patru „pisici", transmiţând într-un mod unic valorile mărcii Jagermeister: sălbatic, diferit şi provocator.
Conceptul Wild Cats este inovator pentru Romania şi a fost creat special pentru brand-ul Jagermeister. O echipă tânără formată din patru fete propun o seara specială cu show-uri de dans şi bartending flair, în care servirea la bar este transformată într-un spectacol original.
Nedivulgată până în ziua de azi, reţeta băuturii Jagermeister conţine 56 de ingrediente naturale