Auditul este realizat de doi italieni, un medic şi un economist. Costul lui se ridică la aproape 110.000 euro şi a fost achitat de trei firme mari de pe platforma industrială a Slatinei.
Auditul realizat la Spitalul Judeţean de Urgenţă Slatina îşi propune să evidenţieze deficienţele cu care se confruntă unitatea sanitară, dar şi să recomande soluţii de rezolvare a acestor probleme. Consiliul Judeţean a solicitat sprijinul marilor firme de pe platforma industrială a municipiului Slatina, pentru realizarea acestei analize complexe a tuturor componentelor ale SJU Slatina. „Proiectul, cu o durată de trei luni, va fi realizat de doi specialişti italieni ai societăţii Internaţional Medical System and Service, societate de consultanţă cu vastă experienţă în sectorul medical. Va fi efectuată o analiză complexă a activităţii medicale, a structurii organizatorice, precum şi a tuturor serviciilor realizate în cadrul SJU Slatina. Proiectul face parte dintre iniţiativele sociale pe care autorităţile locale le desfăşoară împreună cu principalele societăţi de pe platforma industrială pentru îmbunătăţirea calităţii vieţii membrilor comunităţii locale “, se precizează într-un comunicat de presă al Consiliului Judeţean Olt.
„Este binevenit“
Valoarea acestui audit se ridică la suma de 109. 853 euro, reprezentând costurile totale ale analizei, precum şi consultanţă, taxe, asigurări, bilete de avion, transport Slatina- Bucureşti, Bucureşti-Slatina, iar banii au intrat în conturile societăţii la începutul lunii februarie. Costul total al proiectului a fost achitat Alro, Prysmian Cables & Systems şi Pirelli Tyres România. Conducerea SJU Slatina crede că auditul este eficient. „În primul rând este vorba despre Uniunea Europeană, despre cum lucrează un spital din UE şi cum se lucrează la noi. Auditul va constata problemele cu care se confruntă Spitalul Judeţean şi va r