Japonezii de la Honda au venit la Geneva cu noul Accord. De fapt, este un facelift, asiaticii umblînd un pic la design atît la caroseria berlină, cît şi la varianta break. O nouă grilă cromată, proiectoare bi-xenon care îndeplinesc şi funcţia Active Cornering Lights. Acesta se activează în momentul în care şoferul acţionează semnalizatorul pentru schimbarea de direcţie.
Honda Accord a primit şi o motorizare îmbunătăţită a versiunii diesel 2.2 litri i-DTEC, cu 150 CP şi un cuplu de 350 Nm. Acum, noua motorizare respectă normele de poluare Euro 5.
Honda Accord în varianta facelift va fi disponibilă în Europa începînd cu luna aprilie.
Japonezii de la Honda au venit la Geneva cu noul Accord. De fapt, este un facelift, asiaticii umblînd un pic la design atît la caroseria berlină, cît şi la varianta break. O nouă grilă cromată, proiectoare bi-xenon care îndeplinesc şi funcţia Active Cornering Lights. Acesta se activează în momentul în care şoferul acţionează semnalizatorul pentru schimbarea de direcţie.
Honda Accord a primit şi o motorizare îmbunătăţită a versiunii diesel 2.2 litri i-DTEC, cu 150 CP şi un cuplu de 350 Nm. Acum, noua motorizare respectă normele de poluare Euro 5.
Honda Accord în varianta facelift va fi disponibilă în Europa începînd cu luna aprilie.