BrandTailors, companie de strategie şi design de brand, a finalizat procesul de creare a brand-ului "Covasna Tărâmul Apelor", deţinut de către Azuga Waters, informează un comunicat de presă transmis redacţiei.
"Insecuritatea resimţită de consumatorul care bea apă de la robinet determină o creştere a nivelului de achiziţie a apei îmbuteliate şi, astfel, este favorizată selecţia produselor bazată pe nivelul preţului. Din aceste considerente, Covasna Tărâmul Apelor a fost conceput ca un brand care se poziţionează în segmentul de preţ economic", a declarat Andreea Florea, Brand Consultant, BrandTailors.
F. A. BrandTailors, companie de strategie şi design de brand, a finalizat procesul de creare a brand-ului "Covasna Tărâmul Apelor", deţinut de către Azuga Waters, informează un comunicat de presă transmis redacţiei.
"Insecuritatea resimţită de consumatorul care bea apă de la robinet determină o creştere a nivelului de achiziţie a apei îmbuteliate şi, astfel, este favorizată selecţia produselor bazată pe nivelul preţului. Din aceste considerente, Covasna Tărâmul Apelor a fost conceput ca un brand care se poziţionează în segmentul de preţ economic", a declarat Andreea Florea, Brand Consultant, BrandTailors.
F. A.