Ministerul Educaţiei organizează licitaţii pentru atribuirea serviciului de catering în cinci judeţe din Zona VIII, printre care şi Constanţa.
Potrivit anunţului de participare numărul 116671/09.03.2011, publicat în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP), Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului organizează o licitaţie pentru atribuirea contractului „Achiziţie servicii catering pentru livrare de hrană în cinci judeţe din Zona VIII (Ialomiţa, Constanţa, Călăraşi, Tulcea şi Brăila). Data limită de depunere a cererilor de documente sau pentru acces la documente este 18.03.2011, ora 12.00. Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 21.03.2011, ora 13.00, urmând ca şedinţa de deschidere a ofertei să aibă loc în aceeaşi zi, la ora 18.15. Contractul constă în Servicii de catering pentru livrarea de hrana către 916 copii participanţi în programul „Şcoală după şcoală", timp de 63 de zile lucrătoare din lunile martie - iunie. În judeţul Constanţa, care face parte din lotul II, 248 de copii din 11 unităţi de învăţământ vor beneficia de aceste servicii de catering. Valoarea contractului pentru judeţul Constanţa este estimată la 101.556,00 de lei (6,50 lei/porţie). Potrivit caietului de sarcini, participanţii la licitaţie trebuie să depună o garanţie de participare de 1.000 de lei. De asemenea, participanţii sunt obligaţi să depună un Certificat constatator, eliberat de Ministerul Justiţiei, Oficiul Registrului Comerţului; un Certificat de atestare fiscală şi Certificat fiscal privind plata impozitelor şi taxelor locale; Cazier judiciar pentru administrator, aşa cum este menţionat în Certificatul Constatator; Bilanţul contabil pe anul 2010, declararea cifrei de afaceri globală pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010). De asemenea, este solicitată şi lista contractelor de servicii catering din ultimii trei ani. Peri