Nissan România a încheiat anul fiscal 2010 cu un volum de vânzări de 1.678 unităţi, în creştere cu 46,2% faţă de anul fiscal precedent. Cota generală de piaţă Nissan în România a crescut de la 0,9% la 1,5%. Raportat doar la piaţa autovehiculelor de import, cota de piaţă a progresat de la 1,2% la 2,1%, potrivit unui comunicat transmis redacţiei.
"Evoluţia mărcii Nissan în România este rezultatul unui nou model de business aplicat începând cu 2010 şi care a vizat creşterea competitivităţii mărcii prin înnoirea gamei de modele, implementarea unei noi strategii de preţ şi a unei noi abordări în managementul reţelei de dealeri, toate cu obiectivul creşterii gradului de satisfacţie al clienţilor noştri", a declarat Ionuţ Gheorghe, Brand Director Nissan.
F. A. Nissan România a încheiat anul fiscal 2010 cu un volum de vânzări de 1.678 unităţi, în creştere cu 46,2% faţă de anul fiscal precedent. Cota generală de piaţă Nissan în România a crescut de la 0,9% la 1,5%. Raportat doar la piaţa autovehiculelor de import, cota de piaţă a progresat de la 1,2% la 2,1%, potrivit unui comunicat transmis redacţiei.
"Evoluţia mărcii Nissan în România este rezultatul unui nou model de business aplicat începând cu 2010 şi care a vizat creşterea competitivităţii mărcii prin înnoirea gamei de modele, implementarea unei noi strategii de preţ şi a unei noi abordări în managementul reţelei de dealeri, toate cu obiectivul creşterii gradului de satisfacţie al clienţilor noştri", a declarat Ionuţ Gheorghe, Brand Director Nissan.
F. A.