Orange România avea 10,3 milioane de clienţi la 31 martie 2011, în scădere cu 5% faţă de perioada similară a anului precedent. Baza de clienţi PrePay a continuat să se diminueze, în timp ce numărul de abonaţi a crescut faţă de primul trimestru al anului 2010. Venitul mediu anual pe utilizator a fost de 82,7 euro, potrivit unui comunicat de presă transmis redacţiei.
În primele trei luni ale acestui an, compania a obţinut venituri în valoare de 222 milioane de euro, în scădere cu 6% faţă de primul trimestru al anului 2010.
"Ultimii doi ani de criză economică şi-au pus amprenta pe obiceiurile de consum ale clienţilor. Chiar dacă observăm o oarecare îmbunătăţire a mediului economic, cererea va creşte într-un ritm mult mai lent, iar în domeniul telecom, care este oricum un domeniu cu o concurenţă feroce, eroziunea veniturilor va continua şi în trimestrele următoare. Încă de la începutul crizei am dezvoltat o strategie elastică, adaptându-ne la condiţiile pieţei. Suntem mulţumiţi de rezultatele obţinute, că ne-am păstrat o bază solidă de abonaţi şi că Orange se menţine lider de piaţă", a declarat Thierry Millet, CEO Orange România.
F. A. Orange România avea 10,3 milioane de clienţi la 31 martie 2011, în scădere cu 5% faţă de perioada similară a anului precedent. Baza de clienţi PrePay a continuat să se diminueze, în timp ce numărul de abonaţi a crescut faţă de primul trimestru al anului 2010. Venitul mediu anual pe utilizator a fost de 82,7 euro, potrivit unui comunicat de presă transmis redacţiei.
În primele trei luni ale acestui an, compania a obţinut venituri în valoare de 222 milioane de euro, în scădere cu 6% faţă de primul trimestru al anului 2010.
"Ultimii doi ani de criză economică şi-au pus amprenta pe obiceiurile de consum ale clienţilor. Chiar dacă observăm o oarecare îmbunătăţire a mediului economic, cererea va creşte într-un rit