Banca Comercială Romană (BCR) a primit, în cadrul Galei Premiilor "Online Banking" premiul pentru "cea mai rapidă creştere a volumelor tranzacţionate prin internet banking în 2010" datorită majorării cu 160% faţă de anul 2009, informează un comunicat remis redacţiei.
"Observăm o migrare constantă a tranzacţiilor bancare dinspre numerar către canalele directe. Clienţii accesează tot mai mult serviciile bancare prin canale directe şi nu mai fac doar vizualizări de solduri, ci au ajuns chiar la un nivel mai complex şi diversificat de operaţiuni: transferuri, ordine de plată, chiar deschideri de depozite", a declarat Bogdan Octavian Marin, Director Management Canalele Retail în cadrul BCR.
F. A. Banca Comercială Romană (BCR) a primit, în cadrul Galei Premiilor "Online Banking" premiul pentru "cea mai rapidă creştere a volumelor tranzacţionate prin internet banking în 2010" datorită majorării cu 160% faţă de anul 2009, informează un comunicat remis redacţiei.
"Observăm o migrare constantă a tranzacţiilor bancare dinspre numerar către canalele directe. Clienţii accesează tot mai mult serviciile bancare prin canale directe şi nu mai fac doar vizualizări de solduri, ci au ajuns chiar la un nivel mai complex şi diversificat de operaţiuni: transferuri, ordine de plată, chiar deschideri de depozite", a declarat Bogdan Octavian Marin, Director Management Canalele Retail în cadrul BCR.
F. A.