Producătorul de materiale de construcţii Ruukki România anunţă pentru primele luni ale acestui an vânzări de acoperişuri la fel de mari ca în prima parte a celui mai bun an a pieţei de construcţii. La nivel internaţional, veniturile întregului grup rezultate din vânzarea de acoperişuri s-au majorat cu 86%, în timp ce în ţara noastră segmentul de acoperişuri a înregistrat o creştere de 250%, potrivit unui comunicat transmis redacţiei.
Zoltan Szoke, Business Line Manager Roofing Ruukki România şi Bulgaria, a declarat: "Ca procent de creştere este cel mai bun rezultat la nivel local înregistrat de Ruukki. Principalii factori care au făcut acest lucru posibil au fost regândirea portofoliului şi adaptarea acestuia la specificul cererii autohtone, avantajele pe care le oferă statutul de producător local, lansarea de produse noi, atât pe segmentul premium cât şi pe celelalte segmente, investiţiile în marketing din ultimii ani şi activitatea intensă a reţelei de peste 150 de distribuitori la nivel naţional."
F. A. Producătorul de materiale de construcţii Ruukki România anunţă pentru primele luni ale acestui an vânzări de acoperişuri la fel de mari ca în prima parte a celui mai bun an a pieţei de construcţii. La nivel internaţional, veniturile întregului grup rezultate din vânzarea de acoperişuri s-au majorat cu 86%, în timp ce în ţara noastră segmentul de acoperişuri a înregistrat o creştere de 250%, potrivit unui comunicat transmis redacţiei.
Zoltan Szoke, Business Line Manager Roofing Ruukki România şi Bulgaria, a declarat: "Ca procent de creştere este cel mai bun rezultat la nivel local înregistrat de Ruukki. Principalii factori care au făcut acest lucru posibil au fost regândirea portofoliului şi adaptarea acestuia la specificul cererii autohtone, avantajele pe care le oferă statutul de producător local, lansarea de produse noi, atât pe segmentul premiu