Genesys Systems a implementat în cadrul companiei Electra Instal, a cărei principală activitate constă în distribuţia şi montarea de interfoane şi videointerfoane, soluţia de gestiune a relaţiilor cu clienţii Microsoft Dynamics CRM în regim hostat - Software as a Service, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
"Microsoft Dynamics CRM ne-a ajutat să urmărim uşor activitatea şi a devenit o interfaţă utilă între noi şi clienţi, pe baza căreia ne-am îmbunătăţit calitatea serviciilor. Mai mult, versiunea de licenţiere oferită de Genesys Systems a redus considerabil costurile de utilizare a CRM-ului", a afirmat Bogdan Tănase, Director General Electra Instal.
F. A. Genesys Systems a implementat în cadrul companiei Electra Instal, a cărei principală activitate constă în distribuţia şi montarea de interfoane şi videointerfoane, soluţia de gestiune a relaţiilor cu clienţii Microsoft Dynamics CRM în regim hostat - Software as a Service, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
"Microsoft Dynamics CRM ne-a ajutat să urmărim uşor activitatea şi a devenit o interfaţă utilă între noi şi clienţi, pe baza căreia ne-am îmbunătăţit calitatea serviciilor. Mai mult, versiunea de licenţiere oferită de Genesys Systems a redus considerabil costurile de utilizare a CRM-ului", a afirmat Bogdan Tănase, Director General Electra Instal.
F. A.