Compania suedeză de vânzări directe Oriflame a avut în primul trimestru din acest an vânzări de 396,8 de milioane de euro, în creştere cu 10% comparativ cu perioada similară a anului trecut, potrivit unui comunicat de presă transmis redacţiei.
Potrivit lui Magnus Brannstrom, CEO, rezultatele din regiunea EMEA au fost determinate de creşterea înregistrată pe pieţele din România şi Turcia, ambele având o pondere importantă în cadrul grupului şi care îşi continuă creşterea profitabilităţii pe măsura creşterii vânzărilor.
"Am observat o creştere substanţială a afacerilor în Asia şi o revenire a situaţiei în EMEA, unde unele dintre cele mai puternice pieţe ale noastre au anunţat profit în creştere. Această situaţie ajută profitabilitatea companiei şi sunt încrezător că vom putea să ne atingem ţintele pentru acest an în pofida faptului că piaţa este în continuare imprevizibilă în ţările din Europa de Est şi Comunitatea Statelor Independente care sunt principalele noastre pieţe", a afirmat Magnus Brannstrom, CEO Oriflame.
F. A. Compania suedeză de vânzări directe Oriflame a avut în primul trimestru din acest an vânzări de 396,8 de milioane de euro, în creştere cu 10% comparativ cu perioada similară a anului trecut, potrivit unui comunicat de presă transmis redacţiei.
Potrivit lui Magnus Brannstrom, CEO, rezultatele din regiunea EMEA au fost determinate de creşterea înregistrată pe pieţele din România şi Turcia, ambele având o pondere importantă în cadrul grupului şi care îşi continuă creşterea profitabilităţii pe măsura creşterii vânzărilor.
"Am observat o creştere substanţială a afacerilor în Asia şi o revenire a situaţiei în EMEA, unde unele dintre cele mai puternice pieţe ale noastre au anunţat profit în creştere. Această situaţie ajută profitabilitatea companiei şi sunt încrezător că vom putea să ne atingem ţintele pentru acest an în po