În primul trimestru din 2011, Cosmote România a înregistrat o creştere semnificativă a EBITDA şi a reuşit să-şi crească baza de clienţi business cu 10%, potrivit unui comunicat de presă. La sfârşitul lunii martie 2011, numărul total de clienţi a atins 6,6 milioane, în timp ce baza de abonaţi a crescut până la 22,4%, de la 21% în aceeaşi perioadă a anului anterior.
EBITDA a crescut cu 171,2% comparativ cu T1 2010,iar veniturile totale în primul trimestru al 2011 au atins valoarea de 107,3 milioane de euro, în timp ce marja EBITDA s-a menţinut la 16,7%, înregistrând o creştere de 11 puncte comparativ cu anul anterior.
"Cosmote România a avut un început foarte bun şi promiţător în 2011. Compania şi-a crescut profitabilitatea EBITDA semnificativ, reuşind să menţină o performanţă constantă în ceea priveşte cota de piaţă din venituri. Mai mult, creşterea de 10% pe segmentul corporate consolidează prezenţa companiei pe piaţă şi marchează o creştere importantă în cadrul unui segment foarte important pentru companie. În următoarele luni, vom continua să investim în toate direcţiile strategice ale companiei, oferindu-le clienţilor noştri cele mai avantajoase oferte din punct de vedere calitate-preţ, alături de tehnologii de ultimă generaţie", a declarat Konstantinos Apostolou, Chief Financial Officer Cosmote România.
F. A. În primul trimestru din 2011, Cosmote România a înregistrat o creştere semnificativă a EBITDA şi a reuşit să-şi crească baza de clienţi business cu 10%, potrivit unui comunicat de presă. La sfârşitul lunii martie 2011, numărul total de clienţi a atins 6,6 milioane, în timp ce baza de abonaţi a crescut până la 22,4%, de la 21% în aceeaşi perioadă a anului anterior.
EBITDA a crescut cu 171,2% comparativ cu T1 2010,iar veniturile totale în primul trimestru al 2011 au atins valoarea de 107,3 milioane de euro, în timp ce marja EBITDA s-a m