Îngropat de plângeri şi reclamaţii din partea populaţiei Bârladului, domnul Vasile Ungureanu lasă impresia că îl doare fix în conductă.
Grea meserie. Să intri în contact cu oamenii. Să le asculţi doleanţele şi, mai ales, să ai puterea de a rămâne impasibil ori de câte ori mii de bârlădeni te înjură că nu le curge apa la robinet. Nimeni nu este mai potrivit într-o astfel de funcţie decât domnul Vasile Ungureanu, care a nu a schiţat niciun gest de îngrijorare nici atunci când zeci de bârlădeni, locatari ai unui bloc din centrul oraşului, au depus la Poliţie o plângere penală pe numele său. „E a treia oară când se întâmplă acest lucru", spunea, la o zi după ce a fost reclamat autorităţilor, şeful de la Aquavas.
Calmul, indubitabil, este o calitate indispensabilă oricărei persoane care intră în contact cu oamenii. Cu atât mai mult când aceştia sunt nemulţumiţi . Nimeni nu vine în audienţă pe la firma de apă pentru a aduce mulţumiri sau laude, ci mai degrabă apostrofări, reproşuri, ameninţări. Însă nu de un şef calm au nevoie bârlădenii în scaunul societăţii care se ocupă cu distribuirea apei. Bârlădeanul îşi doreşte ca sistările periodice de apă să înceteze odată pentru totdeauna. Ca „aroma" de mâl să nu mai existe în apa de la robinet. Ca preţul la apă să nu mai fie mai mare decât în multe dintre oraşele cu putere de cumpărare incomparabilă cu cea a Bârladului. Dacă domnul Ungureanu ar putea realiza aceste lucruri, cu siguranţă, toată lumea ar fi mulţumită şi nu ar mai exista atâtea guri rele care să-l conteste.
La orice material de presă despre Aquavas internauţii se imflamează instant. Profită de scutul anonimatului şi se apucă să-i bălăcărească pe cei de la Aquavas ca-n mahala. Adevărata problemă pentru domnul Ungureanu şi pentru SC Aquavas SA nu e asta, însă. Adevărata problemă e că vocile comentatorilor reprezintă un segment majoritar din Bârlad.