Farmec Cluj-Napoca a înregistrat în primul trimestru al anului venituri de 24,4 milioane de lei, cu 15,6% mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului trecut, pe fondul creşterii vânzărilor produselor din gama Gerovital Plant, Gerovital H3 Evolution, Gerovital Plant Tratament, informează un comunicat de presă transmis redacţiei.
În 2010, compania Farmec a avut vânzări de 95,9 milioane de lei, cu 10% mai mult decât în 2009, iar pentru acest an se preconizează o creştere de cel puţin 7%.
"Consumatorii au răspuns pozitiv la demersurile noastre de a oferi pe piaţă produse inovatoare, de calitate, adaptate nevoilor şi cerinţelor lor. Pe de altă parte, noua gamă Gerovital Plant, lansată la începutul acestui an şi urmată de o campanie puternică de promovare, atât în mediile de comunicare clasice, TV şi print, cât şi în mediul online, începe să confirme aşteptările şi să urce puternic în vânzări", a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec Cluj-Napoca.
F. A. Farmec Cluj-Napoca a înregistrat în primul trimestru al anului venituri de 24,4 milioane de lei, cu 15,6% mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului trecut, pe fondul creşterii vânzărilor produselor din gama Gerovital Plant, Gerovital H3 Evolution, Gerovital Plant Tratament, informează un comunicat de presă transmis redacţiei.
În 2010, compania Farmec a avut vânzări de 95,9 milioane de lei, cu 10% mai mult decât în 2009, iar pentru acest an se preconizează o creştere de cel puţin 7%.
"Consumatorii au răspuns pozitiv la demersurile noastre de a oferi pe piaţă produse inovatoare, de calitate, adaptate nevoilor şi cerinţelor lor. Pe de altă parte, noua gamă Gerovital Plant, lansată la începutul acestui an şi urmată de o campanie puternică de promovare, atât în mediile de comunicare clasice, TV şi print, cât şi în mediul online, începe să confirme aşteptările şi să urce puternic în vânză