Vodafone România, al doilea cel mai mare operator de telefonie mobilă din România, a raportat pentru anul fiscal 31 martie 2010 - 31 martie 2011 o scădere a veniturilor cu 9,3% şi o reducere de 533.000 a numărului de clienţi.
Rezultatele financiare au fost afectate atât de condiţiile economice actuale, cât şi de o reducere substanţială a consumului.
"Deşi veniturile au continuat să scadă de la un an la altul, pe fondul dificultăţilor economice cu care se confruntă clienţii noştri, rata de scădere s-a diminuat de la un trimestru la altul, ceea ce arată o tendinţă de revenire a pieţei, pe termen lung. Profitul operaţional al Vodafone România a fost afectat de amenda aplicată de Consiliul Concurenţei", potrivit oficialilor operatorului de telefonie mobilă.
"Scăderea numărului de clienţi a rezultat în urma deconectărilor SIM-urilor prepay inactive şi a aplicării unor noi standarde de raportare a bazei de clienţi", notează compania. Venitul mediu pe utilizator a scăzut de la 6,5 euro la 6,1 euro.
Vodafone România, al doilea cel mai mare operator de telefonie mobilă din România, a raportat pentru anul fiscal 31 martie 2010 - 31 martie 2011 o scădere a veniturilor cu 9,3% şi o reducere de 533.000 a numărului de clienţi.
Rezultatele financiare au fost afectate atât de condiţiile economice actuale, cât şi de o reducere substanţială a consumului.
"Deşi veniturile au continuat să scadă de la un an la altul, pe fondul dificultăţilor economice cu care se confruntă clienţii noştri, rata de scădere s-a diminuat de la un trimestru la altul, ceea ce arată o tendinţă de revenire a pieţei, pe termen lung. Profitul operaţional al Vodafone România a fost afectat de amenda aplicată de Consiliul Concurenţei", potrivit oficialilor operatorului de telefonie mobilă.
"Scăderea numărului de clienţi a rezultat în urma deconectărilor SIM-urilor prepay inact