Într-o nouă conferinţă de presă, desfăşurată joi, şi pe care a justificat-o ca fiind "un semnal de disperare faţă de lipsa de obraz a PDL-iştilor", preşedintele PNL Bihor, senatorul Cornel Popa, a criticat din nou politica de neglijare de către Guvernul Boc a infrastructurii rutiere din Transilvania şi, în particular, din judeţul Bihor.
Viitorul trecut
Popa a arătat că în urmă cu o lună a adresat Ministerului Transporturilor mai multe întrebări privind lucrările preconizate pentru anumite drumuri naţionale ce traversează judeţul, răspunsurile primite fiind însă, la fel ca în trecut, "pe lângă subiect", adică evazive sau chiar mincinoase.
Astfel, senatorul liberal a vrut să afle când va avea loc licitaţia pentru reabilitarea drumului Oradea-Beiuş, ce sume au fost alocate şi care este termenul de finalizare pentru reabilitarea acestui tronson din DN 76, dar şi pentru sectoarele DN 19 dintre Biharea şi Chiribiş, DN 19 B între Chiribiş şi Suplacu de Barcău, pentru DN 1 H între Uileacu de Criş şi Spinuş şi, în fine, când se vor încheia lucrările pe DN 79 între Oradea şi Arad.
Întrucât, pe 3 mai, Ministerul Transporturilor a răspuns, de pildă, că între Uileacu de Criş - Spinuş "lucrările vor demara începând cu data de 27 aprilie", adică în trecut, dar şi pentru că răspunsul nu reflectă realitatea, lucrările de plombare fiind vizibile doar între Oradea şi Beiuş, nu şi pe celelalte tronsoane şi sectoare, Cornel Popa a anunţat că schimbă tactica.
Cu jalba la UE
După ce timp de aproape trei ani a făcut zeci de interpelări către Ministerul Transporturilor şi Guvernul României, Popa a spus că de acum se va adresa autorităţilor europene, deoarece chiar şi proiectele finanţate cu fonduri UE sunt "sabotate" de autorităţile din ţară.
"Pentru centurile ocolitoare Beiuş-Ştei şi Aleşd, Uniunea Europeană a avizat proiectul de realizare în 2008. A