Chivu lasă vacant postul de căpitan al ”naţionalei”, candidaţii fiind Mutu, Tamaş şi Raţ
Retragerea lui Chivu lasă deschisă, de acum, lupta pentru banderola de căpitan la echipa naţională, dar succesiunea va depinde în mare măsură şi de regulile pe care le va impune la acest capitol viitorul selecţioner, cel care va prelua conducerea reprezentativei după returul cu Bosnia. Adică Olăroiu, Piţurcă sau Hagi, în această ordine a favoriţilor.
Mutu ar fi primul candidat, numai că, la revenirea printre "tricolori", la Zenica, florentinul n-a avut acest privilegiu după 17 luni de absenţă în tricoul României. O poveste care a iscat chiar un diferend între el şi Răzvan Lucescu, urmare a faptului că selecţionerul l-a desemnat căpitan pe Tamaş. De altfel, în acest moment, ar exista trei oameni care pot revendica titularizarea pentru banderola României: Mutu (de 13 ori căpitan pînă acum), Tamaş (3) şi Raţ (2). Asta dacă nu cumva Rădoi, 30 ani, se va răzgîndi şi va reveni la "naţională" după plecarea lui Lucescu jr. şi, în special, a lui Lupescu.
Chivu lasă vacant postul de căpitan al ”naţionalei”, candidaţii fiind Mutu, Tamaş şi Raţ
Retragerea lui Chivu lasă deschisă, de acum, lupta pentru banderola de căpitan la echipa naţională, dar succesiunea va depinde în mare măsură şi de regulile pe care le va impune la acest capitol viitorul selecţioner, cel care va prelua conducerea reprezentativei după returul cu Bosnia. Adică Olăroiu, Piţurcă sau Hagi, în această ordine a favoriţilor.
Mutu ar fi primul candidat, numai că, la revenirea printre "tricolori", la Zenica, florentinul n-a avut acest privilegiu după 17 luni de absenţă în tricoul României. O poveste care a iscat chiar un diferend între el şi Răzvan Lucescu, urmare a faptului că selecţionerul l-a desemnat căpitan pe Tamaş. De altfel, în acest moment, ar exista trei