Cifra de afaceri a grupului româno-francez de marketing direct Mediapost Hit Mail a crescut cu 30% în primele patru luni ale anului faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, arată un comunicat remis redacţiei.
"Începem, aşa cum era de aşteptat, să culegem roadele investiţiiilor de peste 600.000 de euro realizate de noi în ultimii doi ani în logistică, tehnologie şi date", a declarat Marian Şeitan, fondatorul şi directorul general al companiei.
Grupul Mediapost Hit Mail este specializat în marketing relaţional şi marketing direct multicanal, administrare de baze de date, logistică de promoţii pentru consumatori şi retaileri şi distribuţie de pliante în cutiile poştale.
F. A. Cifra de afaceri a grupului româno-francez de marketing direct Mediapost Hit Mail a crescut cu 30% în primele patru luni ale anului faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, arată un comunicat remis redacţiei.
"Începem, aşa cum era de aşteptat, să culegem roadele investiţiiilor de peste 600.000 de euro realizate de noi în ultimii doi ani în logistică, tehnologie şi date", a declarat Marian Şeitan, fondatorul şi directorul general al companiei.
Grupul Mediapost Hit Mail este specializat în marketing relaţional şi marketing direct multicanal, administrare de baze de date, logistică de promoţii pentru consumatori şi retaileri şi distribuţie de pliante în cutiile poştale.
F. A.