De la începutul sezonului, modelul Citroën DS3 WRC a câştigattoate raliurile pe macadam. Sébastien Loeb şi Daniel Elena autrimufat în Mexic şi Sardinia, iar Sébastien Ogier şi JulienIngrassia s-au impus în Portugalia şi Iordania. Echipa CitroënTotal vrea să continue sezonul 2011 cu încă o victorie înArgentina, o etapă în care marca franceză a excelatîntotdeauna.
Raliul Argentinei este prima etapa, din cele doua, programata inemisfera sudica si isi are locul ei special in Campionatul Mondialde Raliuri, dar mai ales in inima echipei Citroën Racing. Incepanddin 2004, mai intai cu Carlos Sainz si apoi cu Sébastien Loeb,Citroën nu a pierdut niciodata duelul din regiunea Cordoba. In2011, echipa va intra in lupta cu o singura amibitie - sa continuesirul de victorii!
Includerea Raliului Argentinei in calendarul WRC, dupa un an depauza, a dus si la cateva modificari ale traseului. Villa CarlosPaz este in continuare in centrul evenimentului, iar pilotii vordescoperi celebrele vai Traslasierra, Punilla si Calamuchita. Superspeciala se va desfasura tot in Villa Carlos Paz, iar startuloficial se va da joi dupa masa. In plus, au fost incluse unelesectiuni de asfalt in probele de macadam.
"Am facut cateva teste saptamana trecuta pe asfalt pentru a vedeacum se comporta masina", explica Sébastien Loeb. Cu o sectiune deasfalt de 20 kilometri programata vineri si alti 14 kilometri inziua de sambata, lupta se anunta foarte interesanta. "Tinand contca sectiunile de asfalt sunt chiar in mijlocul specialelor pemacadam, nu avem cum sa schimbam setarile masinii. Trebuie sa neadaptam stilul de pilotaj pentru a obtine un rezultat cat mai bun.Un factor crucial va fi, cu siguranta, modul in care stim sa neprotejam pneurile", a continuat Loeb.
Sébastien Loeb si Daniel Elena, lideri in clasamentul general,si-au propus sa obtina inca o victorie in Ar