Televoice Grup anunţă semnarea parteneriatului cu Navigon, lider pe piaţa sistemelor de navigaţie din Europa de Vest, cu peste 20 de ani de experienţă şi inovaţii în acest domeniu, informează un comunicat transmis redacţiei. Hărţile Navigon Q2 2011, împreună cu softul Navigon, creează o experienţă nouă în domeniul navigaţiei asistate de GPS.
"Pentru România am pregătit o gamă de produse promoţionale. Oferim clienţilor în funcţie de GPS-ul achiziţionat: FreshMaps, Huse, TMC Premium sau Europa de Vest cadou la achiziţionarea produselor cu Europa de Est. Odată cunoscut, Navigon se va poziţiona ca fiind singurul brand A de pe piaţa locală", a declarat George Vintilescu, director vânzări Televoice Grup.
F. A. Televoice Grup anunţă semnarea parteneriatului cu Navigon, lider pe piaţa sistemelor de navigaţie din Europa de Vest, cu peste 20 de ani de experienţă şi inovaţii în acest domeniu, informează un comunicat transmis redacţiei. Hărţile Navigon Q2 2011, împreună cu softul Navigon, creează o experienţă nouă în domeniul navigaţiei asistate de GPS.
"Pentru România am pregătit o gamă de produse promoţionale. Oferim clienţilor în funcţie de GPS-ul achiziţionat: FreshMaps, Huse, TMC Premium sau Europa de Vest cadou la achiziţionarea produselor cu Europa de Est. Odată cunoscut, Navigon se va poziţiona ca fiind singurul brand A de pe piaţa locală", a declarat George Vintilescu, director vânzări Televoice Grup.
F. A.