De la începutul acestui an, BRD-Groupe Société Générale a primit în medie, în fiecare zi, numai prin intermediul contact center-ului său, platforma Vocalis, peste 150 de solicitări de credite de la clienţii persoane fizice. Din totalul solicitărilor de credit primite prin intermediul Vocalis, peste 20% privesc creditele imobiliare şi ipotecare, potrivit unui comunicat transmis redacţiei.
"Produsele de credit au revenit în atenţia clientelei, cererile de credit, dar şi cele de carduri de credit primite prin intermediul canalelor de bancă la distanţă înregistrând o evoluţie crescătoare de la începutul acestui an. Cu siguranţă, un rol important în creşterea interesului publicului l-au avut şi produsele şi ofertele promoţionale lansate în ultima perioadă", a afirmat Adrian Jantea, Directorul Direcţiei de Promovare şi Distribuţie Persoane Fizice din cadrul BRD-Groupe Société Générale.
F. A. De la începutul acestui an, BRD-Groupe Société Générale a primit în medie, în fiecare zi, numai prin intermediul contact center-ului său, platforma Vocalis, peste 150 de solicitări de credite de la clienţii persoane fizice. Din totalul solicitărilor de credit primite prin intermediul Vocalis, peste 20% privesc creditele imobiliare şi ipotecare, potrivit unui comunicat transmis redacţiei.
"Produsele de credit au revenit în atenţia clientelei, cererile de credit, dar şi cele de carduri de credit primite prin intermediul canalelor de bancă la distanţă înregistrând o evoluţie crescătoare de la începutul acestui an. Cu siguranţă, un rol important în creşterea interesului publicului l-au avut şi produsele şi ofertele promoţionale lansate în ultima perioadă", a afirmat Adrian Jantea, Directorul Direcţiei de Promovare şi Distribuţie Persoane Fizice din cadrul BRD-Groupe Société Générale.
F. A.