IQads Kadett, primul program de identificare, selectare şi formare a tinerilor cu potenţial pentru o carieră în industria de marcom, anunţă alăturarea ca partener în proiect a Mercury360, una dintre cele mai mari agenţii integrate de consultanţă de marketing şi comunicare, informează un comunicat de presă transmis redacţiei.
Lansat la finalul anului 2009 de către IQads, proiectul îşi propune să facă legătura între mediul academic şi industria de marketing şi comunicare, astfel încât parteneriatul cu Mercury360 vine în sprijinul obiectivului de susţinere a viitorilor profesionişti în domeniu.
"Dintotdeauna, Mercury360 a preferat să exploreze direcţii noi, să încurajeze tinerii cu potenţial şi să le ofere acestora posibilitatea dezvoltării în cadrul organizaţiei. În istoria agenţiei sunt exemple remarcabile în acest sens, şi nu puţine. De aceea, ideea de a ne asocia cu IQads Kadett vine ca o continuare firească a politicii noastre de personal. Suntem conştienţi că odată cu revenirea pieţei, advertising-ul îşi va recupera din stelele pierdute, iar nevoia de oameni bine pregătiţi va creşte considerabil", a declarat Radu Miu, CEO Mercury360.
F. A. IQads Kadett, primul program de identificare, selectare şi formare a tinerilor cu potenţial pentru o carieră în industria de marcom, anunţă alăturarea ca partener în proiect a Mercury360, una dintre cele mai mari agenţii integrate de consultanţă de marketing şi comunicare, informează un comunicat de presă transmis redacţiei.
Lansat la finalul anului 2009 de către IQads, proiectul îşi propune să facă legătura între mediul academic şi industria de marketing şi comunicare, astfel încât parteneriatul cu Mercury360 vine în sprijinul obiectivului de susţinere a viitorilor profesionişti în domeniu.
"Dintotdeauna, Mercury360 a preferat să exploreze direcţii noi, să încurajeze tinerii cu potenţial şi să le