Producătorul german de baterii de lux pentru baie şi bucătărie Kludi a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri din România de la 1.325.000 lei în primul trimestru din 2010 la 1.720.000 lei pentru primul trimestru al anului 2011, echivalând cu o creştere de 30%, potrivit unui comunicat transmis redacţiei.
"Contextul pieţei, încă în dezechilibru, ne-a provocat constant să găsim cele mai bune soluţii pentru nevoile consumatorilor finali care investesc în produse cu valoare adăugată. Creşterea ne confirmă că am reuşit să atragem mai multe proiecte importante pentru businessul Kludi în România. Estimăm că până la finalul anului vom atinge o creştere totală faţă de 2010 de 20-25%", a declarat Florin Barabaş, Managing Director, Kludi România.
F. A. Producătorul german de baterii de lux pentru baie şi bucătărie Kludi a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri din România de la 1.325.000 lei în primul trimestru din 2010 la 1.720.000 lei pentru primul trimestru al anului 2011, echivalând cu o creştere de 30%, potrivit unui comunicat transmis redacţiei.
"Contextul pieţei, încă în dezechilibru, ne-a provocat constant să găsim cele mai bune soluţii pentru nevoile consumatorilor finali care investesc în produse cu valoare adăugată. Creşterea ne confirmă că am reuşit să atragem mai multe proiecte importante pentru businessul Kludi în România. Estimăm că până la finalul anului vom atinge o creştere totală faţă de 2010 de 20-25%", a declarat Florin Barabaş, Managing Director, Kludi România.
F. A.