"The Germinator", campania de lansare a Domestos BactiStop, dezvoltată de echipa GolinHarris Bucureşti, a fost declarată finalistă la IPRA Golden World Awards 2011, cea mai importantă competiţie de PR la nivel mondial, la categoria "Launch of a new product", informează un comunicat de presă transmis redacţiei.
"Am pornit la drum cu dorinţa de a transforma în vedetă un produs abandonat adeseori obscurităţii: dezinfectantul de toaletă! Şi pentru că o ameninţare este mai puternică atunci când este experimentată pe propria piele, am propus o campanie sub lupă, invitând publicul ţintă într-o incursiune în lumea altfel invizibilă a microbilor. Mulţumim echipei Unilever pentru că ne-a permis să conducem operaţiunile!", a afirmat Manuela Zidaru, PR Innovation Manager GolinHarris Bucureşti.
F. A. "The Germinator", campania de lansare a Domestos BactiStop, dezvoltată de echipa GolinHarris Bucureşti, a fost declarată finalistă la IPRA Golden World Awards 2011, cea mai importantă competiţie de PR la nivel mondial, la categoria "Launch of a new product", informează un comunicat de presă transmis redacţiei.
"Am pornit la drum cu dorinţa de a transforma în vedetă un produs abandonat adeseori obscurităţii: dezinfectantul de toaletă! Şi pentru că o ameninţare este mai puternică atunci când este experimentată pe propria piele, am propus o campanie sub lupă, invitând publicul ţintă într-o incursiune în lumea altfel invizibilă a microbilor. Mulţumim echipei Unilever pentru că ne-a permis să conducem operaţiunile!", a afirmat Manuela Zidaru, PR Innovation Manager GolinHarris Bucureşti.
F. A.