Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) a pornit campania de promovare a ţării noastre ca destinaţie turistică pe 3 canale TV cu acoperire internaţională: CNN, Euronews şi Eurosport, arată un comunicat remis redacţiei.
Acţiunile de publicitate vor consta în difuzarea de spoturi publicitare de 30 şi 20 de secunde pe primele trei posturi de televiziune internaţionale menţionate, iar campania de promovare se va desfăşura pe o perioadă de 12 luni.
Conceptul spoturilor subliniază valorile ţării, resursele unice incontestabile, avantajul competitiv de a se putea baza încă pe o natură în mare parte neatinsă şi "sănătoasă", o resursă rară şi valoroasă pentru viitorii vizitatori.
F. A. Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) a pornit campania de promovare a ţării noastre ca destinaţie turistică pe 3 canale TV cu acoperire internaţională: CNN, Euronews şi Eurosport, arată un comunicat remis redacţiei.
Acţiunile de publicitate vor consta în difuzarea de spoturi publicitare de 30 şi 20 de secunde pe primele trei posturi de televiziune internaţionale menţionate, iar campania de promovare se va desfăşura pe o perioadă de 12 luni.
Conceptul spoturilor subliniază valorile ţării, resursele unice incontestabile, avantajul competitiv de a se putea baza încă pe o natură în mare parte neatinsă şi "sănătoasă", o resursă rară şi valoroasă pentru viitorii vizitatori.
F. A.