Facebook caută un manager care să se ocupe de relaţiile cu companiile care îşi comercializează produsele în cadrul reţelei de socializare deţinută de Mark Zuckerberg. Pe lângă publicitate şi jocuri, e-comerţul intermediat pe reţeaua de socializare este cea mai importantă sursă de finanţare a Facebook, scrie Business Insider.
Facebook vrea să crească numărul companiilor afiliate la site-uri de e-comerţ cu ajutorul utilizatorilor care postează produse şi informaţii pe paginile personale create pe cea mai cunoscută reţea de socializare. Şi pentru că pe Internet traficul înseamnă bani, Facebook vrea să crească acest e-comerţ.
Care este strategia Facebook? Oficialii Facebook vor să atragă cât mai multe companii în această promovare pe paginile personale ale utilizatorilor ca apoi, să înceapă să taxeze pentru intermedierea pe care o face.
Cum trebuie să fie omul căruia Mark Zuckerberg îi va încredinţa următoarea afacere de milioane? "Facebook caută un manager cu experienţă care să se ocupe de parteneriatele strategice, de relaţiile cu fiecare dintre partenerii noştri cheie, să se asigure că aceste relaţii satisfac atât obiectivele Facebook, cât şi cele ale partenerilor. Echipa acestui om va reprezenta imaginea Facebook în relaţiile externe şi va interacţiona cu cele mai mari şi mai interesante companii."
Facebook caută un manager care să se ocupe de relaţiile cu companiile care îşi comercializează produsele în cadrul reţelei de socializare deţinută de Mark Zuckerberg. Pe lângă publicitate şi jocuri, e-comerţul intermediat pe reţeaua de socializare este cea mai importantă sursă de finanţare a Facebook, scrie Business Insider.
Facebook vrea să crească numărul companiilor afiliate la site-uri de e-comerţ cu ajutorul utilizatorilor care postează produse şi informaţii pe paginile personale create pe cea mai cunoscută reţea de socializare. Şi pentru