În 2010, valoarea totală netă a pieţei locale de media a scăzut cu 9%, până la 316 milioane de euro, atingând un nivel sub cel din 2006. Printul a fost în continuare cel mai afectat (-30% faţă de 2009), urmat de outdoor (-20%), radio (-16%), în timp ce TV-ul a înregistrat o scădere mult mai mică (-6%), arată studiul Media Fact Book 2011. Internetul a fost singurul mediu care a crescut semnificativ ca volum (mai mult de 30% creştere comparativ cu 2009).
"Scăderea pieţei media a început să se tempereze începând cu anul trecut, iar în 2011 ne aşteptăm la o reducere mult mai mică, de circa 3%. Cu toate că s-a vândut mai mult spaţiu publicitar, preţurile au continuat să scadă în 2010. Toate canalele de comunicare au fost afectate şi au înregistrat venituri mai mici, mai puţin digitalul care, ca şi încasări, s-a situat anul trecut la acelaşi nivel cu printul", a afirmat Steve Dallas, Managing Director Initiative.
Conform estimărilor Initiative, investiţiile totale în publicitate în 2011 vor continua să se reducă, însă cu un procent mult mai mic, de 3%, urmând ca din 2012 piaţa de media să revină pe creştere.
F. A. În 2010, valoarea totală netă a pieţei locale de media a scăzut cu 9%, până la 316 milioane de euro, atingând un nivel sub cel din 2006. Printul a fost în continuare cel mai afectat (-30% faţă de 2009), urmat de outdoor (-20%), radio (-16%), în timp ce TV-ul a înregistrat o scădere mult mai mică (-6%), arată studiul Media Fact Book 2011. Internetul a fost singurul mediu care a crescut semnificativ ca volum (mai mult de 30% creştere comparativ cu 2009).
"Scăderea pieţei media a început să se tempereze începând cu anul trecut, iar în 2011 ne aşteptăm la o reducere mult mai mică, de circa 3%. Cu toate că s-a vândut mai mult spaţiu publicitar, preţurile au continuat să scadă în 2010. Toate canalele de comunicare au fost afectate şi au înregist