Alice Cooper nu a lăsat niciun moment de respiro fanilor bucureșteni, cu scene de groază una după alta și 20 de piese în forță printre care \"Poison\", \"School’s Out\" sau coverul \"Fire\", după o melodie a lui Jimi Hendrix. Sursa: VLAD STĂNESCUSursa: VLAD STĂNESCUSursa: VLAD STĂNESCUSursa: VLAD STĂNESCUSursa: VLAD STĂNESCUSursa: VLAD STĂNESCUSursa: VLAD STĂNESCUSursa: VLAD STĂNESCU
1 /.
Concertul a început la câteva minute după ora promisă de organizatori, 21.00, când cortina cu poza artistului a căzut și Alice Cooper a apărut în mijlocul scenei pe o scară înaltă, decorată cu pânze de păienjeni și a început să cânte ”The Black Widow”.
Fum și pânze de păianjen
A coborăt de pe platforma înaltă, dar nu a renunțat la mănușile de piele, gecile cu cap de mort pe spate sau bastonul pe care îl îndrepta deseori spre public. Scena a fost, aproape toată seara, învăluită în fum, iar reflectoarele roșii, plasele și manechinele atârnate pe scenă îți dădea senzația că ai ajuns într-o casă a groazei. După a doua melodie, ”Brutal Planet”, a urmat ”I’m eighteen”. Piesa s-a terminat cu Alice Cooper ridicând o cârjă deasupra capului și strigând ”eighteen and alive”.
Americanul de 63 de ani este încă activ pe scenă. Cu un gest hotărât, a aruncat cârja și, până să înceapă următoarea melodie, ”Under my Wheels”, și-a schimbat deja geaca de piele cu ținte pe mâneci cu o vestă asemănătoare. Pentru ”Billion dolar babies”, Alice Cooper a împărțit fanilor dolari cu ajutorul unei spade iar pe ultimele acorduri ale melodiei a încercat câteva mișcări de spadasin într-o luptă intensă cu un adversar invizibil.
Un șarpe cuminte pe scenă
A continuat cu ”No more mister nice guy”, melodia care dă numele truneului și cu ”Hey Stoopid”, piesă recunoscută de public încă de la primele acorduri. Formația s-a oprit pentru ultimul ”hey stoopid” și vocile oamenilor s-au auzit