În perioada 16-18 iunie 2011 ţara noastră a participat, cu pavilion naţional, la cea de a VII-a ediţie a târgului internaţional "Beauty Eurasia", manifestare desfăşurată la Istanbul şi dedicată produselor cosmetice şi de parfumerie, produselor destinate îngrijirii părului şi unghiilor, saloanelor de frumuseţe şi SPA-urilor, materiilor prime pentru industria cosmetică, produselor de curăţenie, produselor de ambalare şi etichetare, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Arpin Cosmetics Bucureşti, Asil Cosmetics Galaţi, Cosmetic Plant Cluj-Napoca, Cyclevital Cosmetic Ploieşti, Farmec Cluj-Napoca, Hofigal Bucureşti, Gerocossen Bucureşti şi Pell Amar Cosmetics Buzău au expus, sub brandul sectorial "Cosmetice naturale din România, mai multă frumuseţe, tinereţe şi sănătate", în cadrul pavilionului organizat de Ministerul Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri şi de Centrul Român pentru Promovarea Comerţului şi Investiţiilor Străine, în colaborare cu Organizaţia Patronală din Industria Cosmetică (OPIC).
La ediţia din acest an au participat 327 de firme din 44 de ţări, cu 25% mai multe decât la ediţia precedentă, cu o prezenţă mai numeroasă remarcându-se, în afara ţării gazdă, Italia, Franţa, China, Bulgaria, Rep. Coreea, Taiwan şi România.
F. A. În perioada 16-18 iunie 2011 ţara noastră a participat, cu pavilion naţional, la cea de a VII-a ediţie a târgului internaţional "Beauty Eurasia", manifestare desfăşurată la Istanbul şi dedicată produselor cosmetice şi de parfumerie, produselor destinate îngrijirii părului şi unghiilor, saloanelor de frumuseţe şi SPA-urilor, materiilor prime pentru industria cosmetică, produselor de curăţenie, produselor de ambalare şi etichetare, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Arpin Cosmetics Bucureşti, Asil Cosmetics Galaţi, Cosmetic Plant Cluj-Napoca, Cyclevital Cosmetic Ploieşti, Farmec Cluj-Napoca, Hofiga