În acest an, piaţa de marketing direct va stagna, însă în 2012 ar putea fi mai bine
Preţurile nu au scăzut în ultimii ani, întrucât erau şi aşa mici
Un avantaj al marketing-ului direct este faptul că ştii cui te adresezi şi poţi să formulezi mesajul pe "gustul" clientului
În acest an, piaţa de marketing direct va stagna, însă se află sub nivelul din 2008 din punctul de vedere al efervescenţei campaniilor, iar principalele probleme cu care se confruntă această industrie sunt reprezentate de lipsa creativităţii şi de serviciile care lasă de dorit, potrivit agenţiei More Than Pub.
"Piaţa de marketing direct va stagna, în general. Suntem sub nivelul anului 2008 din punctul de vedere al efervescenţei campaniilor", a declarat Mihaela Petrovan, General Manager More Than Pub.
Ea mai preconizează o scădere a mailing-ului clasic. "Estimez o scădere treptată a mailing-ului clasic, însă numai pe anumite sectoare unde era oricum exces, de exemplu drop mailul", a explicat Mihaela Petrovan, adăugând că acelaşi mailing clasic aduce rezultate foarte bune în comunicarea cu prospecţii premium.
"În 2012 sperăm să fie mai bine"
Despre evoluţia acestei pieţe în 2012, reprezentantul More Than Pub ne-a spus că speră să fie mai bine. "În 2012 sperăm să fie mai bine. În viitorul nu ştim cât de îndepărtat, însă, nu va mai fi altfel de marketing, decât cel direct", a completat Mihaela Petrovan.
Întrebată care sunt principalele probleme din industria de marketing direct, General Managerul More Than Pub a afirmat că este vorba despre lipsa de creativitate şi serviciile care lasă de dorit. "Tocmai de aceea noi venim înspre clienţii noştri încă de-acum trei ani cu garanţii contractuale, asumându-ne atingerea unor rezultate concrete în urma campaniilor implementate. Dacă până în 2008 jonglam cu varii idei creative, din motive de buget,