Patronul \"roş-albaştrilor\" vrea să închidă departamentul de marketing. Marile cluburi europene scot bani frumoşi din obiectele promoţionale şi muzee. Sursa: CODRIN PRISECARU
Gigi Becali nu a desluşit nimic din tainele fotbalului chiar dacă este patronul celui mai galonat club din România de peste opt ani. Patronul "roş-albaştrilor" a pus din nou gând rău departamentului de marketing al clubului, deşi acest sector i-a adus bani frumoşi în conturi şi este o ramură importantă pentru orice club cu pretenţii.
"Ce să mai vindem noi tricouri, când imprimarea lor ne costă mai mult? Gata cu marketingul, vom avea un singur magazin. Nu putem cere un preţ prea mare pentru un tricou. Suporterii români nu au putere de cumpărare", a spus Gigi Becali, sâmbătă, la GSP TV.
Bucătăresele, în preaviz
Latifundiarul din Pipera a vrut şi anul trecut să desfiinţeze acest departament, dar a fost oprit de Victor Piţurcă, managerul general al clubului atunci.
"Dacă echipa va pleca din Ghencea nu numai că îşi va pierde identitatea, dar se va închide tot: şi muzeul, şi magazinul, dispare tot marketingul. Deja bucătăresele şi îngrijitorii de la stadion au primit preaviz. Probabil, acum urmăm noi. Patronul n-a înţeles că echipa vinde bine. În sezonul 2009-2010, clubul a încasat numai din marketing circa trei milioane de euro. Peste două milioane au reprezentat câştigul efectiv al clubului", ne-a declarat, ieri, un oficial stelist.
Deja Steaua a închis 12 din cele 22 de magazine pe care le avea în ţară. Marile cluburi europene, pe care Becali speră să le egaleze la perfor-manţele sportive, scot sume colosale din marketing.
EVZ vă prezintă primele 20 de echipe europene în topul câştigurilor din marketing în sezonul 2009-2010. Ierarhia a fost întocmită de reputata firmă de consultanţă financiară Deloitte.
BA