Integratorul de plăţi online ePayment, dezvoltat de Radu Georgescu (GeCAD) a intrat pe piaţa din Ungaria, primul client fiind Vatera, un portal de licitaţii online cu un portofoliu peste două milioane de utilizatori.
"Pentru a susţine noile planuri strategice, ePayment va lansa o campanie de angajări, urmărind dublarea echipei în următoarele luni, la 80 de angajaţi. În Ungaria, grupul a deschis un birou care are, în prezent, opt angajaţi". a declarat azi directorul executiv al companiei, Daniel Nicolescu.
Potrivit lui Nicolescu, piaţa comerţului electronic din Ungaria va fi de aproximativ 625 de milioane de euro, în 2011, aproape dublu faţă de estimarea de pe piaţa locală. Pe de altă parte, la o populaţie similară celei din Ungaria (10 milioane locuitori), piaţa e-comerţ din Cehia este de un 1 miliard de euro, în timp ce Polonia a atins pragul de 4 miliarde de euro.
Comerţul electronic din România, excluzând turismul şi utilităţile, va depăşi un miliard de euro în 2012, potrivit estimărilor lui Nicolescu.
Pentru extinderea pe 10 pieţe din Europa, ePayment beneficiază de un buget de 2 milioane de euro, până la sfârşitul anului, soluţia de plăţi electronice urmând să intre pe alte trei pieţe, au indicat oficialii companiei, dar fără le precizeze.
Pe piaţa din România, strategia ePayment pe termen scurt şi mediu va urma două direcţii principale, respectiv extinderea portofoliului metodelor de plată şi a băncilor partenere, compania având în prezent şapte modalităţi de încasare a banilor. A doua direcţie este adăugarea de servicii complementare plăţilor online şi extinderea canalelor de comunicare cu cumpărătorii.
Comerţul electronic cu plata online cu cardul a crescut în 2010, în România, cu 38% comparativ cu anul precedent, atingând valoarea de 127,8 milioane de euro. Numărul de tranzacţii procesate a crescut cu 82 % faţă de 2009, în