Integratorul de plăţi online ePayment, preluat anul trecut de grupul internaţional PayU de la omul de afaceri Radu Georgescu, va intra în următoarele săptămâni cu soluţiile integrate de plăţi online şi pe piaţa din Ungaria, ca parte a strategiei grupului PayU de extindere în peste 10 ţări din Europa în următoarele 18 luni, iar până la sfârşitul anului în cel puţin trei.
Primă etapă a extinderii în Europa compania va investi două milioane de euro, prima piaţă pe care o va finaliza fiind Ungaria.
În Ungaria există peste 2.700 de magazine online, dintre care aproape jumătate au implementat o soluţie de plată online. "În România piaţa de comerţ electronic este de aproximativ 350 de milioane de euro, iar Ungaria, care are o populaţie de 10 milioane şi 2.700 de magazine online, are o piaţă de comerţ electronic aproape de două ori mai mare, fiind estimată la 625 de mil de euro", a declarat Daniel Nicolescu, directorul executiv al ePayment. Primul client din Ungaria al PayU este Vatera, un portal de licitaţii online cu un portofoliu de peste două milioane de utilizatori.
Pe piaţa din România, strategia ePayment pe termen scurt şi mediu va urma două direcţii principale, respectiv extinderea portofoliului metodelor de plată şi a băncilor partenere, compania având în prezent şapte modalităţi de încasare a banilor. A doua direcţie este adău-garea de servicii complementare plăţilor online şi extinderea canalelor de comunicare cu cumpărătorii.
PayU a implementat soluţia integrată de plăţi online pe piaţa din Ungaria, ca urmare a strategiei grupului care intenţionează să extinde operaţiunile în peste zece ţări din Europa.
"Pentru a susţine noile planuri strategice, ePayment va lansa o campanie de angajări, urmărind dublarea echipei în următoarele luni, la 80 de angajaţi. În Ungaria, grupul a deschis un birou care are, în prezent, opt angajaţi", a spu