Epson, unul dintre cei mai mari producători de copiatoare şi imprimante din lume, a anunţat o nouă strategie pentru segmentul de business, care reprezintă în jur de 67% din veniturile companiei. În următorii ani, Epson va schimba întreaga gamă de produse destinate segmentului de business, având în plan lansarea a peste 100 de modele noi de imprimante şi copiatoare.
"În ultimii doi ani am văzut un avans puternic al segmentului business. Aproximativ 67% din veniturile companiei din ultimul an au venit din acest segment", a declarat pentru Ziarul Financiar Hiromi Taba, preşedinte şi director de operaţiuni Epson Europe B.V. Obiectivul companiei pentru anul 2012 este să crească profitul cu 200 de milioane de euro, cu 10-20% mai mult decât estimările pentru 2011.
Piaţa locală de copiatoare şi imprimante nu reprezintă o piaţă mare pentru compania Epson, dar atât România, cât şi ţările din regiune vor căştiga în următorii ani o cotă din ce în ce mai importantă din afacerile producătorului. "Sunt ţări cu un potenţial încă neexploatat, iar cererea este în creştere", a declarat Hiromi Taba. Epson are o reţea de aproximativ 1.000 de parteneri în România, iar vânzările de imprimante şi copiatoare se reflectă în rulajul distribuitorilor companiei pe plan local, anume MB Distribution, Despec şi Skin Media.
Epson, unul dintre cei mai mari producători de copiatoare şi imprimante din lume, a anunţat o nouă strategie pentru segmentul de business, care reprezintă în jur de 67% din veniturile companiei. În următorii ani, Epson va schimba întreaga gamă de produse destinate segmentului de business, având în plan lansarea a peste 100 de modele noi de imprimante şi copiatoare.
"În ultimii doi ani am văzut un avans puternic al segmentului business. Aproximativ 67% din veniturile companiei din ultimul an au venit din acest segment",