Regulamentul tehnic a suferit schimbări drastice şi intră în vigoare chiar în weekend, la Silverstone. Cel mai tare va avea de suferit maşina lui Vettel, iar Ferrari se bucură cel mai mult.
În Formula 1 e ca la fotbal. Piloţii sînt fotbaliştii, iar veniturile sînt comparabile.
Directorul tehnic este şi în Formula 1, şi la fotbal. Adrian Newey este directorul tehnic al echipei Red Bull Racing. Înainte de debutul actualului sezon, Stefano Domenicali, managerul lui Ferrari, a declarat că a încercat transferul britanicului la scuderia italiană. Oferta a fost "mai mult în glumă", a mărturisit oficialul lui Ferrari.
Domenicali a încercat şi el marea cu sarea pentru că despre britanic că este cel mai bun. Atît designul monopostului din 2010, cît şi cel al maşinii actuale fiind meritul lui în totalitate. Rezultatele s-au văzut. Anul trecut, Vettel (piloţi) şi Red Bull (constructori) au fost campioni mondiali, în 2011, Vettel şi Red Bull sînt lideri autoritari, iar Ferrari, în afară de două locuri doi obţinute de Alonso, nimic.
Schimbare importantă în mijlocul sezonului
Regulamentul tehnic va suferi schimbări drastice şi va fi aplicat chiar din weekend, la Silverstone. FIA a interzis ca eliminarea gazelor de eşapament atunci cînd pilotul nu apasă pedala de acceleraţie să se producă prin eleronul spate. Ciudat, în mijlocul sezonului o schimbare atît de importantă!
Cel mai tare va avea de suferit maşina lui Vettel, iar Ferrari se bucură cel mai tare.
Acelaşi Newey a explicat că monopostul celor de la Red Bull a fost desenat în jurul sistemului de evacuare. "Adaptarea la noile specificaţii modifică aerodinamica generală a monopostului", s-a plîns britanicul.
Newey a refuzat să comenteze motivele pentru care FIA a luat această decizie. Tot a spus însă ceva: "Dintre rivalii noştri, McLaren şi Ferrari, italienii nu au reuşit să aducă si