Marca Pepsi a lansat recent o campanie în care se foloseşte de personaje reprezentative ale Coca-Cola: urşii polari şi Moş Crăciun. Consumatorii de Pepsi şi de Coca-Cola sunt încântaţi de aşa-numitul „război cola“ dintre faimoasele branduri de băuturi carbogazoase.
Compania PepsiCo. a lansat o nouă serie de spoturi menite să-şi atace principalul competitor, Coca-Cola. Marca a intrat de data aceasta pe terenul „duşmanului", mai precis, simbolurile din perioada sărbătorilor de iarnă, Moş Crăciun şi simpaticii urşi polari, care ţin de tradiţia Coca-Cola. Campania, ce rulează în Statele Unite, nu vrea decât să sublinieze că dacă sărbătorile de iarnă aparţin Coca-Cola, atunci vara este pentru Pepsi.
În noul clip Pepsi apare Moş Crăciun, aflat undeva pe o plajă însorită, în vacanţă cu doamna Crăciun şi cu spiriduşii. Moşului i se face sete, iar barmanul îi oferă două Coca-Cola, însă legendarul personaj preferă Pepsi pentru că e în vacanţă. Un alt spot îi prezintă pe urşii polari, care merg şi ei în vacanţă în ţările calde, consumă Pepsi şi se bronzează. „Competiţia dusă la extreme este mereu bună pentru a vinde mai mult suc. Consumatorilor le place războiul Cola", a declarat Massimo D'Amore, directorul PepsiCo America, precizând că de pe urma acestui „război" ambele mărci au de câştigat.
Testul Pepsi
„Războiul cola", cum este supranumit în Statele Unite, este unul mai vechi care a început prin anii '80, când Pepsi a prezentat o serie de înregistrări cu teste „în orb" în care oamenii gustau din ambele băuturi. În majoritatea cazurilor subiecţii au ales Pepsi, pentru că era mai dulce. Unul dintre cele mai cunoscute clipuri anti-Coca-Cola este cel în care un copil merge la un automat de băuturi răcoritoare pentru a-şi cumpăra o băutură. Mai întâi cumpără două cutii de Coca-Cola pe care le aşază pe jos.
Copilul se urcă pe cel