Ursus Breweries, cel mai mare jucător din piaţa locală a berii, a înregistrat în perioada aprilie - iunie 2011 o scădere de 3% a vânzărilor în volum comparativ cu intervalul similar din 2010, potrivit informaţiilor dintr-un raport al SABMiller, grup din care face parte.
"Piaţa a continuat să sufere din cauza efectelor mediului economic fragil şi a măsurilor guvernamentale de austeritate", se arată în raport.
Cu aceste rezultate, care corespund primului trimestru al anului fiscal, Ursus nu reuşeşte să scape de scăderi, în condiţiile în care în anul financiar aprilie 2010 - martie 2011 producătorul a raportat un declin de 8% al volumelor vândute. Ursus este primul berar care publică rezultate aferente acestei perioade.
Nu sunt disponibile informaţii legate de cifra de afaceri înregistrată de companie în intervalul aprilie-iunie 2011 sau în 2010. Potrivit ultimelor informaţii publice disponibile de la Registrul Comerţului, cifra de afaceri a Ursus Breweries în 2009 a stagnat în lei şi a înregistrat o scădere de peste 12% în euro, la 1,2 miliarde de lei (284,2 mil. euro).
Ursus Breweries are în portofoliu branduri precum Timişoreana, Ursus, Ciucaş, Peroni sau Pilsner Urquell.
Vânzările totale de bere din România au scăzut cu 2% în primul trimestru al acestui an, până la 2,8 mil. hectolitri, potrivit datelor asociaţiei Berarii României.
Ursus Breweries a avut în 2009 vânzări de 285 mil. euro, în scădere cu 12%.
Ursus Breweries, cel mai mare jucător din piaţa locală a berii, a înregistrat în perioada aprilie - iunie 2011 o scădere de 3% a vânzărilor în volum comparativ cu intervalul similar din 2010, potrivit informaţiilor dintr-un raport al SABMiller, grup din care face parte.
"Piaţa a continuat să sufere din cauza efectelor mediului economic fragil şi a măsurilor guvernamentale de austeritate", se arată în raport.