Arădenii au plătit timp de trei zile apa la preţ mărit, fără să ştie sau să fie anunţaţi de acest lucru. Asociaţiile de Proprietari sunt revoltate şi doresc ca, prin intermediul Uniunii Locale a Asociaţiilor Locative, să-şi facă dreptate.
Cei de la CET Arad trebuie să dea socoteală pentru faptul că au încasat de la populaţie mai mulţi bani decât trebuia. Este vorba despre preţul majorat la apă caldă, pe care ei l-au încasat când nu trebuia, după spusele administratorilor. Acum asociaţiile de proprietari, prin cei de la Uniunea Locală a Asociaţiilor Locative Arad, cer să li se facă dreptate. Mai mult decât atât, au trimis o plângere către Oficiul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Arad.
„În nenumărate rânduri am solicitat autorităţilor locale responsabile de CET Arad, efectuarea unei expertize tehnice asupra preţului gigacaloriei, având semnale că acest preţ este unul supradimensionat, incorect şi păgubos pentru arădeni. Acum am descoperit pe facturi că populaţia nu a plătit preţul care trebuie. În data de 29 decembrie 2010, printr-o hotărâre de consiliu local, se majora preţul la apă rece, de către Compania de Apă, urmând ca asociaţiile de proprietari să fie facturare cu data de 30 decembrie. Cei de la CET, însă, s-au gândit că la facturarea apei calde livrate asociaţiilor de proprietari să nu calculeze preţul apei reci majorat cu data de 30 decembrie, ci cu 27 decembrie. Deci este vorba despre trei zile în care populaţia a plătit un preţ mai mare decât prevedea orice hotărâre”, a explicat Vasile Arion, vicpreşedinte al Uniunii Locale a Asociaţiilor Locative (ULAL).
S-a încasat alt preţ
Acesta mai spune că timp de trei zile apa rece s-a încasat cu 2.56 lei pe metru cub, în loc de 2.38 lei pe metru cub. „Au încasat sume necuvenite de la consumatori. Specificăm că la fel a fost facturată şi canalizarea, adică cu 2.55 lei în lo