Din cele 3000 de hectare de viţă de vie, deţinute de "Murfatlar" România SA în regiunea Dobrogei, 30 de ha au fost dedicate Diviziei Premium-Wine Soul. Este o Divizie nou creată în cadrul companiei, care, în urmă cu două zile, şi-a lansat primul produs din gama premium - 3Hectare Sable Noble.
"Odată cu acest nou brand premium, lansăm şi noua Divizie Premium Murfatlar - Wine Soul. Compania noastră, după privatizare, nu a considerat zona premium o prioritate. De peste un an, ne-am concentrat şi am studiat această zonă a pieţei, în paralel cu cercetări, documentări şi experimente privind solurile şi soiurile. Am revitalizat brandul multi-premiat şi care a marcat ascensiunea Murfatlar - 3Hectare. Noua gamă 3Hectare Sable Noble este deci o extensie şi este dedicată reţelei HoReCa şi magazinelor specializate", ne-a declarat Dan Bundur, manager Divizia Premium Mur-fatlar-Wine Soul.
Divizia Premium are trei priorităţi: definirea unui portofoliu nou, să acopere întreg teritoriul ţării pe zona HoReCa şi turismul viniviticol. Pentru acest ultim obiectiv sunt stabilite planuri pentru primăvara anului 2012, care cuprind condiţiile de vizitare a cramei, muzeului unic cu numeroase piese arheologice şi degustări de vinuri.
Cosmin Popescu, directorul general al "Murfatlar" România SA, ne-a relatat: "Murfatlar vrea să devină obiectivul numărul unu în cultura viticolă turistică. Vinurile vor fi vinificate - 200 tone - într-o mică cramă nouă pe care o vom construi în acest an. Pentru acest prim an vom produce 80 tone de vin premium, urmând ca această cramă să intre în circuitul turistic. Pe viitor, în afară de gama 3Hectare, vom experimenta game diferite de soiuri pure sau cupaje".
3Hectare Sable Noble este "prima strigare", ne-a spus Dan Bundur, după care vor urma mai multe game pe cele trei paliere - premium, superpremium şi lux. Începând cu recolta din 2011, c