Compania chineză Huawei Technologies, al doilea cel mai mare producător mondial de echipamente de reţea, a raportat o creştere de 11% a vânzărilor în prima jumătate a anului şi se aproprie de liderul de piaţă Ericsson, scrie agenţia de presă Reuters.
Compania chineză se confruntă cu o economie slabă la nivel mondial din cauza problemelor de datorie cu care se confruntă Statele Unite şi Europa care ar putea tempera cheltuielile făcute pe telecomunicaţii la nivel global.
Cu toate acestea, Huawei se bazezează mai mult pe vânzările de tablete PC MediaPad şi smartphone-uri pentru a impulsiona creşterea economică şi încearcă să ajungă la acelaşi nivel cu branduri precum Apple sau Samsung Electronics.
Oficialii companiei Huawei au declarat că au ca obiectiv să atingă pragul de 31 de miliarde de dolari în vânzări pentru anul 2011, în timp ce analiştii se aşteaptă ca Ericsson să înregistreze vânzări de 35 de miliarde de dolari.
Divizia dispozitivelor mobile a companiei Huawei a înregistrat o creştere de 40% în distribuţie, la 72 de milioane de unităţi, cu vânzări în creştere cu 64%, la 4,2 miliarde de dolari.
Compania chineză Huawei Technologies, al doilea cel mai mare producător mondial de echipamente de reţea, a raportat o creştere de 11% a vânzărilor în prima jumătate a anului şi se aproprie de liderul de piaţă Ericsson, scrie agenţia de presă Reuters.
Compania chineză se confruntă cu o economie slabă la nivel mondial din cauza problemelor de datorie cu care se confruntă Statele Unite şi Europa care ar putea tempera cheltuielile făcute pe telecomunicaţii la nivel global.
Cu toate acestea, Huawei se bazezează mai mult pe vânzările de tablete PC MediaPad şi smartphone-uri pentru a impulsiona creşterea economică şi încearcă să ajungă la acelaşi nivel cu branduri precum Apple sau Samsung Electronics.
Oficialii