Din 9 septembrie, filmul de artă 3D de Wim Wenders va putea fi urmărit în cinematografele autohtone. O campanie fără precedent în România îi pregăteşte lansarea pe marile ecrane. Sursa: PARADA FILM
Cu fix o lună înainte de lansarea în cinematografe a celui mai aşteptat film 3D al anului – "Pina", în regia lui Wim Wenders –, Parada Film, compania distribuitoare din România a lungmetrajului, a dat startul unei campanii de promovare fără precedent în peisajul cinematografic autohton.
Într-o mişcare de forţă, personalităţi îndrăgite de public – pentru început, Mihai Morar, Maia Morgenstern şi Anca Rusu – sunt alături de fenomenul cinematografic al anului, "Pina", prin testimoniale filmate ce vor putea fi văzute pe pagina oficială www.paradafilm.ro şi pe reţelele de socializare.
"Fiind primul film de artă 3D realizat vreodată, «Pina» este o provocare atât pentru noi, cât şi pentru marele public, care nu este obişnuit cu acest gen de film. Mai precis, lungmetrajul va fi distribuit preponderent în malluri, şi asta pentru că acolo există cele mai multe săli cu tehnologie 3D. Filmul va rula şi 2D în cinematografele obişnuite cu producţii de artă", a explicat pentru EVZ Cătălin Anchidin, manager de proiect la Parada Film.
Mecanismul unei lansări
"Din păcate, în România sunt foarte puţini cei care ştiu cine a fost Pina Bausch, iar faptul că este primul film de artă 3D nu cred că va fi foarte atractiv pentru publicul care e obişnuit să vadă blockbustere. Aşa că am iniţiat cea mai mare campanie de promovare realizată vreodată în România pentru un film străin, în care am implicat personalităţi publice credibile pentru targetul pe care-l reprezintă", detaliază Anchidin.
"Am ales personalităţi publice din toate zonele: cultură, media, showbiz, sport. De exemplu, pentru publicul larg, neobişnuit cu filmul de