Paul Stănescu şi-a dublat, pe bani din bugetul judeţului, echipa de consilieri personali. Cei doi angajaţi recent intraţi în schemă au primit atribuţii pentru care Consiliul Judeţean avea deja compartimente sau servicii de specialitate.
Cu o echipă completă de sfătuitori în jur, Paul Stănescu n-are voie să greşească. Patru consilieri personali, plătiţi din bani publici, lucrează zilnic pentru a-i construi o imagine cât mai bună preşedintelui judeţului, iar relaţia acestuia cu cetăţenii şi instituţiile subordonate să fie una ireproşabilă. Până acum, cabinetul lui Paul Stănescu a apelat la serviciile a doi consilieri- Miruna Sârghie, fostă jurnalistă, responsabilă pentru relaţia cu mass-media şi primăriile, şi Cătălin Grecu, ex- consilier Cabinet Prefectura Olt, ănsărcinat cu centralizarea fondurilor europene. Echipa s-a dublat însă, în urmă cu circa o lună de zile, în schemă intrând informaticianul Alexandru Udrea şi Robert Dorobanţu (jurist, fost consilier Cancelaria prefectului).
Prea mult de lucru pentru doi
Noile angajări, făcute pe final de mandat, reprezintă o decizie discutabilă, cu atât mai mult cu cât instituţia duce lipsă de circa 60 de angajaţi în compartimente importante. Posturile respective au fost blocate, nu însă şi cele de consilieri ale şefului judeţului. Cei patru consilieri se calcă pe bătături, lucrând pe un singur corp de mobilier amplasat într-o despărţitură de birou ce nu depăşeşte vreo şase metri pătraţi.
Programul preşedintelui nu abundă însă în acţiuni sau şedinţe de consiliu local care să necesite reprezentare din partea preşedintelui, iar partea de relaţii cu presa, audienţe şi centralizare fonduri europene este acoperită de vechii consilieri. Nou-veniţii ar putea fi consideraţi în plus pe posturile ce le vor asigura un CV bun pentru ocuparea unui post în administraţia locală şi după încetarea mandatului lui Paul