Moda, modisti, modesti, modele Cind mi s-a propus aceasta colaborare, respectiv de a scrie periodic cite un articol, bineinteles ca mi s-a cerut sa scriu despre moda. Despre ce se poarta, care sint culorile dominante ale fiecarui sezon, ce este un must have si ce nu, totul gravitind, evident, in jurul cuvintului "fashion". Am cazut astfel in propria mea capcana, deoarece fiind o persoana pasionata de ceea ce fac, sint si perceputa in exterior probabil doar din acest punct de vedere. Care poate fi pozitiv sau negativ. Evident, exista multe persoane care ma cunosc, atit din presa, cit si din rindul clientilor, insa in fata acelora pe care nu am apucat inca sa ii intilnesc sau care nu au intrat in contact cu munca mea, este necesar sa ma prezint in citeva cuvinte: Andreea Tincu, 33 de ani, designer vestimentar - www.andreeatincu.com (suna putin a publicitate, dar site-ul este cea mai buna carte de vizita pentru un designer), semnez atit colectii proprii de podium, cit si colectii casual pentru brand-ul romanesc Sense. Nu fumez, nu beau, nu ma droghez, nu imi plac femeile decit strict profesional si cred ca ii voi dezamagi pe toti cei care isi inchipuie ca un designer se ocupa in mod necesar macar cu o categorie din cele mai sus enuntate. Acest lucru imi aminteste de o intilnire amuzanta cu doua fetite, cred ca de 8/10 ani, care la un moment dat, aflind ca sint designer vestimentar, mi-au spus extrem de entuziasmate: "Uau, ce cool este ca sinteti designer, cred ca stati toata ziua prin cluburi si pe la petreceri, coafor si shopping". Nu stiu cum s-a nascut mitul acesta despre breasla mea, dar realitatea este mult diferita. Este un domeniu extrem de competitiv, cu reguli ferm trasate si efect de bumerang in tot ceea ce faci. Daca ma refer, de exemplu, la productia de serie, fiecare desen prinde viata in sute de bucati, iar un model neinspirat atrage consecinte financiare