Selgros a cumpărat un teren de 4 hectare în Constanţa şi deschide un magazin într-o zonă în care mai vin kika şi Decathlon Selgros Cash&Carry România reia expansiunea pe piaţa locală după aproape doi ani şi jumătate şi va deschide în luna decembrie a acestui an al doilea magazin al companiei din Constanţa şi al 19-lea al reţelei, pe un teren de 40.000 mp cumpărat recent.
"Deschidem în luna decembrie a acestui an pentru că atunci terminăm lucrările. Căutam de mult un teren propice, însă acum l-am găsit, am obţinut şi autorizaţiile de construire şi până în iarnă magazinul va fi gata. Nu ne-am propus să deschidem pe sfârşit de an, era bine dacă se întâmpla înainte de vară, însă totodată era non-economic să aşteptăm până vara viitoare", spune Alexandru Vlad, directorul executiv al reţelei.
Selgros Cash&Carry România, prezent pe piaţa locală de circa un deceniu, este unul dintre cei mai prudenţi jucători din retailul modern local, ajungând în zece ani să deschidă doar 18 magazine, respectiv o medie de mai puţin de două magazine pe an.
Mai mult, Vlad spune că şi în viitorul apropiat compania va menţine un ritm lent al deschiderilor. "În următorii cinci ani compania va mai deschide doar trei magazine, urmând a ajunge la o reţea de 21 de magazine".
Compania urmează astfel să-şi menţină strategia prudentă de extindere adoptată încă din 2008.
În anii de boom, Selgros deschidea chiar şi trei magazine într-un singur an, cum s-a întâmplat în 2007, dar începând cu anul următor şi până în prezent compania a mai deschis doar două unităţi noi, iar pentru acest an este programată o singură inaugurare.
Cele mai bune afaceri
Decizia Selgros Cash&Carry de a relua expansiunea vine în contextul în care consumul a continuat să scadă în primele şase luni ale acestui an cu peste 5%, urmând trendul din 2009 şi 2010.
"Decizia de a deschide