DG FastChannel-MediaMind a anuntat achizitionarea EyeWonder, divizia de publicitate online a retelei Limelight Networks.
Integrarea EyeWonder in platforma MediaMind, ca parte a diviziei online a DG FastChannel, creeaza una dintre cele mai mari companii, la nivel mondial, in furnizarea de solutii de publicitate integrata, se arata intr-un comunicat de presa.
In Romania, MediaMind este reprezentata exclusiv de agentia Thinkdigital, una dintre cele mai mari retele de Advertising Online din Sud - Estul Europei, cu birouri in Bucuresti, Atena, Nicosia, Sofia si Budapesta.
Compania asigura servicii de marketing care permit targetarea unei audiente specifice.
In portofoliul Thinkdigital se gasesc clienti precum MSN, Windows Live Messenger si Hotmail, Facebook, LinkedIn, Miniclip si publisheri locali din fiecare tara unde isi desfasoara activitatea.
EyeWonder a fost printre primii actori in publicitatea digitala si un important furnizor de produse si servicii publicitare.
In 2010, EyeWonder a livrat campanii pentru peste 700 de agentii de media si creatie in aproximativ 13 tari. Fondata in 1998, compania are sediul central in Atlanta si are 14 birouri in SUA, EMEA si APAC si are peste 275 de angajati.
Totodata, MediaMind asigura solutii tehnologice de marketingul digital, cu un set integrat de instrumente pentru managementul campaniilor end-to-end.
Solutiile oferite de MediaMind permit utilizatorilor sa isi desfasoare campaniile in media digitala pe web-site-uri, in jocuri video sau pe mobil si sa foloseasca o varietate de formate incluzând formatele standard dar si unele speciale ce folosesc tehnologia rich media precum secvente video, bannere expandabile cu spot inclus sau video teaser.
DG FastChannel-MediaMind a anuntat achizitionarea EyeWonder, divizia de publicitate