Peste 300 de mii de euro a investit patronul SC Unistil SA in 12 autobuze second-hand. Fabricate in anii 2000, acestea au fost aduse ieri la Iasi. Cu o capacitate de peste 100 de locuri fiecare, ele vor intra in curand pe traseele 121, 44 si 27. Pe traseul 29, Podu Ros - Tomesti, sefii Unistil vor sa introduca un autobuz articulat, cu o capacitate totala de 160 de locuri. Autobuzele Mecedes au fost aduse din Elvetia, unele dintre ele avand sub 300 de mii de kilometri la bord. "Toate autobuzele au Euro 2 si Euro 3 si vor inlocui o parte dintre cele cu care circulam in acest moment pe trasee. Opt din cele 12 autobuze vor circula pe traseul 121, cel articulat va merge la Tomesti, iar restul pe 44 si pe 27. Sunt autobuze foarte bune si nu au multi kilometri la bord pentru ca au circulat in Elvetia fie pentru compania de posta, fie au deservit avioanele prin aeroporturi. 11 autobuze au o capacitate intre 97 si 104 locuri, iar cel articulat poate transporta 160 de pasageri", a declarat Vasile Puscasu, patronul Unistil SA.
Conform acestuia, odata cu introducerea autobuzelor pe trasee se va schimba si tinuta angajatilor. "Am dat comanda de costume, camasi si cravate pentru soferii care vor circula pe autobuzele noastre. Pentru dispeceri si taxatori am achizitionat veste si sepcute pentru ca toata lumea sa-i recunoasca. Vrem sa schimbam imaginea firmei si sa oferim un transport de o calitate cat mai buna", a adaugat Puscasu.
Peste 300 de mii de euro a investit patronul SC Unistil SA in 12 autobuze second-hand. Fabricate in anii 2000, acestea au fost aduse ieri la Iasi. Cu o capacitate de peste 100 de locuri fiecare, ele vor intra in curand pe traseele 121, 44 si 27. Pe traseul 29, Podu Ros - Tomesti, sefii Unistil vor sa introduca un autobuz articulat, cu o capacitate totala de 160 de locuri. Autobuzele Mecedes au fost aduse din Elvetia